Tatarka Tatarka
72
BLOG

Grzybobranie

Tatarka Tatarka Kultura Obserwuj notkę 0

Z SIECI

Po co jechać na Hawaje,

wiele jest powodów, aby tu być.

Wolność, natura i jakieś zadanie –

w polskich lasach se magnifigue.


Szuwary bez plastikowego gadżetu –

ostoja świtu i zmierzchu,

więc pomaszeruj ze mną daleko,

wystarczy ze snartfona wyjść w leśne.


Więc zaczyniam dobro, aby się działo,

gdziekolwiek, więc nie bądź gniewny,

a wyplączmy się z sieci,

w lesie nikt bezdomny.

19.10.22

---------------------------------

ZEGAREK

Gdy wejdziesz w gąszcz o wszystkim zapominasz,

jak to u szeptuchy.

Nie złość mnie tym koszem, grzyby pachną aż tu.

Byłam tydzień na wsi, wracałam z lasu,

a w koszu na dnie jakieś coś.

Znikły? Czy grzyby boją się zimy?

Podziwiałam co innego.

Jesień zna się na modzie i mówią: -ma dobry gust.

A tak naprawdę jej klasyka w każdej epoce zachwyca.

Zwolnij zegarku,

powolutku, daj czas do przemyśleń.

18.10.22


Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura