Tatarka Tatarka
42
BLOG

Spotkanie

Tatarka Tatarka Kultura Obserwuj notkę 1

SPOTKANIE

Chodził wzdłuż ogrodzenia

nie patrząc na przechodnia

czekał na skrzypnięcie furtki

czemu to domostwo upodobał


Leżał przy płocie, gdy doszłam

zamknął oczy, wyczekiwał

potem spojrzał proszalnie

nie wszedł do środka. Warował

przy furtce. Przyniosłam michę

zamerdał ogonem i tak został

gdy zbliżało się zło hałasował


Zaglądał mi w oczy, pogonił

wronę, albo kury z ogródka

nie miał rywala w gonitwach

gdzie ja tam on, jego dom, życie

wierność szła obok mych nóg

już nie miał samotności w oczach

nigdy nie zaznał obroży a znikł


Tajfun i nostalgia mną chybotały

za jakiś czas przyprowadził

trzy małe Reksia, takie z bajki TV

wkrótce było Boże Narodzenie


23.12.22


Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura