Tatarka Tatarka
79
BLOG

To było wczoraj

Tatarka Tatarka Kultura Obserwuj notkę 4

DZIEŃ KOTA

Poznałam kiedyś pana kota

ancymonek z niego był arcypiękny

o wyglądzie tygrysiątka

pokochałam, przytuliłam

pomruczał mądrze a filozoficznie

i myślę, skąd on to wszystko wie

a nie wyczuwał, gdzie choroba się mieści

a koty wiedzą i ten dylematy mnie męczył

chciał być oczytany, targał moje wiersze

mruczał jak pianista, erudyta

więc miłość we mnie wnika

tak, jak niespodziewanie się przymilił

tak znikł w marcowe idy

17.02. 23

------------------------------------------

Walentynkowy dialog.

- Ach, dziś Walentynki! - radośnie woła Zosia do koleżanki, trzymając w ręku komórkę - W domu czekają na mnie kwiaty!

- A na mnie gary!

***

Cóż, że on już nie pamięta

Cóż, a ona nie była święta

Cóż, Walentynce minęła uroda

Cóż, jego miłość była jak woda

Cóż, kasę i gosposię diabli wzięli

Cóż, teraz nie ma już uwodzicieli

z bukietem róż, no cóż...

14.02.23

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura