A miało być tak pięknie. Foto: Fakt.pl
A miało być tak pięknie. Foto: Fakt.pl
THX-głos z ludu. THX-głos z ludu.
626
BLOG

Nie chcem ale muszem, czyli przerwany urlop cysorza.

THX-głos z ludu. THX-głos z ludu. Polityka Obserwuj notkę 0

Gdzieś w Dololmitach...

...dzwoni komórka..

...co jest ku.....?

....słuchaj, mamy problem!

...ku..mać ledwo wyjechałem, już mi z problemami dzwonisz?

... musisz wracać jak najszybciej

...chyba Cie pogrzało, urlop mam, co nie?.

.... Kaczor znowu miesza.

....ku...mać! wiedziałem! ...co zrobił?

...w mediach szaleje, że bajzel w prokuraturze, a Ty na urlopie jak jakiś cysorz...

...ku...mać i co? znowu nici z urlopu?!?

...musisz wracać...

...ku...mać jak ja tego Kaczora nienawidzę!!!!

...hy..hy...hy...NIENAWIDZEEEE....!!!!!


Zobacz galerię zdjęć:

foto: Fakt.pl
foto: Fakt.pl foto:Fakt.pl Koniec zabawy. foto: Fakt.pl

W społeczeństwie w którym ludzie zostali pozbawieni osobowości i tożsamości mężczyzna oznaczony jako THX 1138 przestaje przyjmować leki za pomocą których system sprawuje kontrolę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka