Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1731
BLOG

Słońce nie podgrzewa klimatu

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Klimat Obserwuj temat Obserwuj notkę 163

To właśnie Słońce jest wskazywane jako czynnik, który ma jedyny, albo przynajmniej największy wpływ na zmiany klimatu. W końcu jest ogromnym, głównym, źródłem energii na Ziemi. W tej kwestii intuicja nas jednak myli. Skąd to wiemy?



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości