Tomasz Rożek Tomasz Rożek
658
BLOG

Czy lasy uratują klimat?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Klimat Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Czy rosnące emisje CO2 można kompensować sadzeniem lasów? Czy lasy rzeczywiście szybciej rosną w atmosferze bogatszej w CO2? W NaukaToLubię sprawdzam co na różne tematy ma do powiedzenia nauka. Dzisiaj kolejna próba, trochę wywołana przez ostatni szczyt klimatyczny na którym niemal wszyscy deklarowali sadzenie drzew.

Tych z Państwa, którzy chcą wesprzeć powstawanie takich materiałów zapraszam na zrzutka.pl/NaukaToLubie



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości