Tomasz Rożek Tomasz Rożek
316
BLOG

Czy wyleczymy stwardnienie rozsiane? - naukowy przegląd tygodnia #1

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Co ciekawego wydarzyło się w nauce w ostatnich dniach? Lista byłaby długa, ale ja subiektywnie wybrałem trzy wydarzenia, trzy odkrycia. Pomyślałem, że zaproponuję Wam nowy format na kanale Nauka To Lubię pod tytułem Subiektywnym Okiem Rożka, czyli SOR. Z zamyśle ma to być szybki przegląd tego co najważniejsze. Moim subiektywnym zdaniem. SOR będzie się pojawiał raz w tygodniu i będzie nadawany z mojego królestwa.

Dzisiaj opowiem o odkryciu zupełnie nowej i niezwykle ciekawej klasie planet, o grafenie i o kandydacie na lek, który mam nadzieję już wkrótce będzie dostępny i pomoże osobom cierpiącym na stwardnienie rozsiane. Dodam tylko, że nowy cykl powstaje dzięki wsparciu mecenasów Fundacji Nauka To Lubię. Tym, którzy wspierają, bardzo dziękuję, tych, którzy jeszcze tego nie robią, zapraszam na zrzutka.pl/NaukaToLubie



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości