Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1986
BLOG

Turów, czy na pewno wiesz o co chodzi?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Turowa nie możemy zamknąć z wielu różnych powodów. O co w tym sporze chodzi? Kto jest winny zaistniałej sytuacji? I czy na pewno chodzi o wodę? 


* Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: zrzutka.pl/NaukaToLubie

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka