Tomasz Rożek Tomasz Rożek
653
BLOG

Jeśli chrapiesz, obejrzyj ten film

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Dlaczego chrapiemy i czy da się z tym coś zrobić? 

Jeżeli jeszcze nie chrapiesz, to najpewniej będziesz chrapał(a) w przyszłości. Statystyki mówią, że po 60. roku życia chrapie 60 proc. mężczyzn i 40 proc. kobiet. A chrapanie to sygnał, że w organizmie dzieje się coś niepokojącego. Co konkretnie ma wpływ na to, że niektórzy chrapią? 



Odcinek powstał dzięki wsparciu Widzów: http://zrzutka.pl/NaukaToLubie

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości