tratataba tratataba
85
BLOG

Straszne wydarzenia

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0

" Tusk już każe traktować PiS jako "zło" (identyczne podejście mieli Niemcy za czasów Hitlera do Żydów "Die Juden sind unser Unglück", czyli "Żydzi są naszym nieszczęściem" - taki slogan widniał na pierwszej stronie tygodnika "Der Stürmer") i już zapowiada "straszne wydarzenia" za które odpowiedzialne będą TVP i PiS." 

Te słowa napisał bloger salonu24, ojciec 1500.

To fragment jego komentarza pod notką a właściwie analizą, zresztą bardzo przenikliwą. Polecam, szkoda, że tacy ludzie nie mają wpływu na bieg spraw w Polsce.

A tu całość, warto też przeczytać jego komentarze na słowa forumowiczów pod jego artkułem.

https://www.salon24.pl/u/ojciec1500/1149871,plan-tuska-silowe-obalenie-rzadu-jeszcze-tej-zimy

Cieszy jak pojawiają się ludzie mądrzy i błyskotliwi a do tego posługujący się dobrą polszczyzną.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka