tratataba tratataba
228
BLOG

Uzbekistan wyśle imigrantów do Polski

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 2

Informacja z przed roku  a teraz stała się faktem. Na "dzień dobry " 3000 muzułmanów. Podpisano umowę międzypaństwową


czwartek, 09 marzec 2017 18:35

 Uzbekistan przygotowuje się do wysłania migrantów zarobkowych do Polski

Uzbekistan i Polska wyraziły zainteresowanie pomysłem wysyłania uzbeckich migrantów zarobkowych do tego europejskiego kraju.

Jak poinformował serwis „Uzbekistan Today”, była o tym mowa w czasie pobytu w Polsce delegacji Ministerstwa Pracy Uzbekistanu.

Uzbecka delegacja spotkała się z wojewodami łódzkim i lubelskim. Województwo łódzkie jest liderem przemysłu włókienniczego w Polsce, natomiast województwo lubelskie rolniczego. Jak poinformowano na stronach Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, wojewodowie są gotowi zapewnić miejsca pracy dla specjalistów z Uzbekistanu, głównie dla wykwalifikowanych kadr rolnictwa, hodowli zwierząt, przemysłu tekstylnego i spożywczego. Informując o problemach związanych z wydaniem zezwolenia na pracę, wyrazili oni gotowość do przyspieszenia i ułatwienia tego procesu.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka