tratataba tratataba
108
BLOG

Dlaczego Salon24 nie na czarno!

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 5

Pytam się publicznie, dlaczego Salon24 nie zdjął koloru i nie jest czarno-biały, wszak obowiązuje żałoba narodowa po śmierci mecenasa, byłego premiera RP Jana Olszewskiego, człowieka o kryształowej uczciwość, człowiek honoru, wielki patriota a po śmierci Pawła Adamowicza wprowadziliście na stronach natychmiast kolor żałoby ?  Ja się pytam Właściciela portalu, dlaczego?! Czy to jest demonstracja poglądów, emocji Właściciela? Dlaczego winieta Salonu 24 nie jest czarno-biała? Domagam się odpowiedzi publicznie, dlaczego? Jest godzina 4,16 czasu polskiego 16 lutego , ostatnio zaglądałam  tutaj 14-tego ale do głowy by mi nie przyszło, że coś takiego możecie uczynić. Taką małością się gardzi!

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka