tratataba tratataba
190
BLOG

"Nie bądźmy świniami"

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 4

Znalazłam w sieci komentarze pod artykułem / gazeta.pl/ biorącym w obronę występ Jażdzewskiego i Tuska na Uniwersytecie Warszawskim

~zxxc 

Ja nie mogę tego pojąc jakim prawem na mojej uczelni Uniwersytecie Warszawskim w Auditorium Maximum odbył się wiec polityczny, na którym skłócano Polaków, poniżano część z nich. Nawet za czasów W. Gomułki nie było to na UW możliwe!!! Popatrzcie na zdjęcia uczestników. Przecież to był zlot jednej opcji politycznej

~cv

Kościół pajacu to nie tylko księża ,ale i wszyscy ludzie .A co on takiego mądrego powiedzial w tym wystąpieniu oprócz głupot,farmazonów i obrażania innych?Można go porównać do tego gościa o którym mówił w różowym stroju kąpielowym i płaszczu.

~Bumtralal 

i po co to szerzenie nienawiści zaćmiewającej zdrowy osąd i logikę? Jeżeli Jażdżewski chciał jeszcze bardziej skłócić Polaków, to wniósł poważny wkład w ten rozdział przebogatej księgi pt. "Dzieje nienawiści w Polsce"


~ed. 

Ile trzeba mieć złej woli aby usprawiedliwiać nadzwyczaj pokrętnie podłe wystąpienie. Kościół to wspólnota do której należę również ja. Obaj panowie i obecni na sali klakierzy jak Kosiniak Kamysz zasługują na społeczna pogardę. Ksiądz Sowa chyba już dawno przestał być księdzem nie reagując na takie słowa. Autor niniejszego artykułu jest bardziej podły od Tuska i tego tam co to nazwiska nie będę wymieniał. Pokrętne usprawiedliwianie zła jest jeszcze większym złem. 


~md

Skoro pan autor Godusławski czuje się ******* to jego zmartwienie, ja zaś ciekaw jestem po ktoś o takich poglądach jak on chodzi na msze? Czyżby po to samo po co dawniej chodzili na nie ubecy i esbecy? Każdy przytomny słyszał co i jak mówiła ta kreaturka z "Liberté!" i widział jak się sama lubowała tym hejtem. Z pewnością ani Jażdżewski, ani Godusławski i reszta im podobnych nie będą wyrokowali do czego polski KK ma moralny mandat, a do czego nie.

~ela 

To ma być ta nasza elita? Od ludzi wykształconych oczekuje się klasy i inteligencji,a nie robienie z siebie głupa,prawda? Tylko ktoś o niskich pobudkach moralnych,zakompleksiony pluje na Kościół.No ale cóż ,kiedy nie ma się nic do zaoferowania Polakom,zostaje walka z Kościołem,czyli również z wierzącymi.Rozczaruję tych wszystkich walczących z Kościołem .Na walce z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał,jeżeli ktoś myśli inaczej to tylko pokazuje jakim jest idiotą,prawda? I to wszystko działo się przy aprobacie wierzących katolików?,którzy bili brawo na czele z księdzem?,no nie wierzę.Od nas wymaga się tolerancji do LGBT itp. ale widzę ,że to działa tylko w jedną stronę? Szanowni wierzący katolicy ,jak długo jeszcze pozwolimy sobie na taką pogardę w stosunku do nas?


A to już fragment artykułu autorstwa Bartka Godusławskiego /tak się anonsuje, "Bartek"/ z pod którego zamieściłam komentarze

"Jażdżewski nie był ani oryginalny, ani obrazoburczy. Widać trzeba było mu przyprawić gębę, żeby odwrócić uwagę od ważnych słów o rozczarowaniu pokolenia 30- i 40-latków tym, co obserwują w kraju, i bierności, z jaką podchodzą do polityki, która nie jest dla nich narzędziem zmiany czegokolwiek. Rozumiem, dlaczego narodowo-katolicka część sceny ciska gromy w kierunku szefa "Liberté!", a z ust polityków PO płyną głosy krytyczne. W Polsce nie da się wygrać wyborów na hasłach antyklerykalnych. Nikomu się ta sztuka nie udała przez ostatnie trzy dekady i pewnie jeszcze przez najbliższe też nie uda. Temat Kościoła nie może być jednak tabu w kampanii, skoro księża biorą w niej udział. Jednak nie bądźmy świniami i skupmy się na tym, co w wystąpieniach Jażdżewskiego i Tuska było ważne. Wielu szatanów próbuje odwrócić od tego uwagę."

artykuł ukazał się pod znamiennym tytułem:

"Nie bądźmy świniami i skupmy się na tym, co w wystąpieniach Jażdżewskiego i Tuska było ważne"

za dziennik.pl

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka