tratataba tratataba
216
BLOG

Oszuści atakują salonową pocztę!

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 1

Oszuści sądzą, że idioci pisują na salonie 24.pl

Zobaczcie, co dostałam we wczorajszej poczcie salonowej.

chrisben

Hello,

I am Christopher Benjamin, i will like to invest in your country. all i want is a honest and reliable person who can be my partner. please email me on christopherbenjamin320@gmail.com for more details.

Best Regards.

Christopher Benjamin Us Army Afghanistan.

W tłumaczeniu

Jestem Christopher Benjamin, chciałbym inwestować w twoim kraju. wszystko czego chcę to uczciwa i rzetelna osoba, która może być moim partnerem. proszę napisz do mnie na christopherbenjamin320@gmail.com, aby uzyskać więcej informacji.

Z poważaniem.

Christopher Benjamin Us Army Afganistan.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka