tratataba tratataba
132
BLOG

Cyrk objazdowy

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 1


Marsz Równości. Odbędzie się? Burza w Gorzowie Wielkopolskim i Radomsku

Pierwszy w Gorzowie Wielkopolskim Marsz Równości miał się odbyć 24 sierpnia. W tym terminie zgłoszono jednak aż 25 innych wydarzeń i manifestacja stoi pod znakiem zapytania. Podobne trudności już w tę sobotę czekają środowiska LGBT w Radomsku.

za wp.pl

a tu kilka głosów komentarzy z forum

Fritz

To jakies jaja. Cyrk objazdowy. Kazdy ma ten cyrk przyjac bo jak nie to zadyma. Wy chcecie byc akceptowani? Wy robicie to po to by nienawisc do was wzrastala bo nie liczycie sie z niczyim zdaniem. Tolerancja. Wladza a nie tolerancja. Odnosze wrazenie, ze jestescie zaprogramowani. Takie programy wdrazala trzecia rzesza a pozniej jej naukowcy wdrazali to w stanach. Ludzie programowani tak sie wlasnie zachowywali. Nie obchodzi ich nic. Ida slepo i ciagle mowia to samo. Sa jak pod hipnoza.


ert

wszędzie ci sami to już staje się nudne i walczą ciągle o równość jakby równość w ogóle istniała a równość wobec prawa szczególnie, u mnie na wsi porządny chłop dostał dwa lata bezwzględnego więzienia za jazdę po pijoku na rowerze a Durczok czy Cimoszewicz lub jakiś poseł za poważniejsze przewinienia dostaną coś bezwzględnego - taka mi równość. Tym się trzeba zająć

Joki2

Nie przepadam za ruchem LGBT, choć staram się szanować homoseksualistów. Ale czasem ich zachowania są nie do przyjęcia. Np. symulowanie podrzynania gardła bpa Jędraszewskiego. 


Pantera

Ojejejej, straszne jak sympatycy LGBT nie mogą się pogodzić, że nie wszyscy ich tolerują i nie akceptują marszów "równości". Trzeba takiego wyzwać w imię tolerancji, demokracji i równości. Prawda hipokryci ?.

Volt


Mozecie we wlasnym zyciu byc kim chcecie ale w zyciu spolecznhm bądźcie w zgodzie z normami spolecznymi i wartosciami akceptowanymi przez spoleczenstwo..nie narzucajcie niczego czego spoleczenstwo nie akceptuje bo to droga do nikąd

W K


Najlepiej jest nie interesować się lgbt przechodzić obok ich marszy obojętnie. Nie kupowac od firm ktòre to sponsorują np.

coca cola

emeryt


Dawniej ogłądałem występy kabaratowe, gdzie facet był przebrany za kobietę i często mi się to podobało, teraz na taki widok mdli mnie i przełączam kanał. Czy tylko u mnie powstało takie uczulenie.

Wyborca


Wlasnie burzymy stary porzadek. Tak jak chrzescijanie burzyli stary poganski porzadek zaprowadzajac swoi. Nic nowego pod sloncem. Chrzescijanie tez protestowali i potem palili i zmuszali pogan do zmiany.

222


Po co te marsze.Dajcie juz spokoj Polkom iPolakom.Co ma na celu niszczenie i zaklocanie zycia przez ta oplacana grupe jezdzaca od miadta do miasta To jakies kuriozum kto ich kieruje by niszczyc innych






















tę czekają środowiska LGBT w Radomsku.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka