RobertK RobertK
447
BLOG

Jak zostałem lewackim esesmanem

RobertK RobertK Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 61

W ostatnich miesiącach zwykła błyskawica zrobiła w Polsce zawrotną karierę za sprawą masowych protestów obywateli niezadowolonych z zerwania aborcyjnego kompromisu, jaki obowiązywał w Polsce przez kilkanaście lat.
Jak Polska długa i szeroka na ulicę wyszły tłumy ludzi- kobiet, mężczyzn, ludzi młodych, starych. Charakterystycznym znakiem rozpoznawczym tych protestów stała się szybko błyskawica.
Zwykła błyskawica, która do tej pory była tylko błyskawicą.

Jako pierwszy dopatrzył się w tej błyskawicy symboliki nazistowskiej człowiek miłujący bliźniego swego prawie jak siebie samego- arcybiskup Jędraszewski. Potem było z górki- za Jędraszewskim związków błyskawicy z SS dopatrzył się marszałek Terlecki i jego partyjni towarzysze, temat podchwyciła TVPropaganda i za chwilę cały lud pisowski trząsł się z oburzenia, że oto po polskich ulicach paradują faszyści z symbolami SS.

I tak zostałem SS-manem. Bo taką błyskawicę mam w awatarze odkąd w S24 pojawiły się awatary.
Czy jestem faszystą i fascynuje mnie SS?
Skądże!
Jestem między innymi elektrykiem! Błyskawica w moim awatarze to symbol, który można znaleźć na większości urządzeń elektrycznych i na każdym słupie elektrycznym. To ostrzeżenie- bądź ostrożny, pilnuj się, nie dotykaj!

Na słupach ta błyskawica występuje najczęściej z innym 'esesmańskim' symbolem- trupią czaszką. Razem tworzą symbol znany od dawna i doskonale przez wszystkich zrozumiały.

I oto nagle część Polaków traci rozum, bo inaczej tego wytłumaczyć nie można.
Tu, w S24 widać to doskonale. Nie zliczę ile razy posądzano mnie przez ten awatar o związki z SS. Zwykle śmiałem się z tych 'prawdziwych' Polaków, z tego lepszego sortu, który ten związek doskonale widzi i rozumie.


Dlaczego o tym piszę właśnie teraz?
Bo jeden z blogerów poszedł krok dalej i zrozumiałem jaką krzywdę mu zrobiono...
Linku do tego bloga nie będzie, kto chce, sam sobie go znajdzie.

RobertK
A jaki efekt wypowiedzi Tuska chciałby Szanowny zobaczyć?
Jakiego efektu się spodziewał?
Kaczyńskiego panicznie podającego swój rząd do dymisji? Demonstracji na ulicach?

seaman
@RobertK
Sorry, ale musiałem wywalić - żadnych lewackich swastyk na moim blogu...

To dopiero uświadomiło mi, jakie zniszczenia czyni TVPropaganda w umysłach ludu pisowskiego. Jaką krzywdę im robi.
Jak łatwo ich zaprogramować i do czego po tym zaprogramowaniu są zdolni. I do czego są niezdolni.
Przecież oni gotowi rzucić się na te słupy elektryczne i usuwać z nich hitlerowskie symbole! Gotowi utopić utopić wraży telewizor oznaczony błyskawicami SS. Taki człowiek nie potrafi już samodzielnie myśleć tylko realizuje program uruchomiony przez określone bodźce...

I na koniec, do tych wszystkich bajkopisarzy widzących w błyskawicy esesmańskie symbole. Czy wiecie, że tych esesmańskich symboli używa Wojsko Polskie?
Że używa ich od dawna i nawet sam Antoni nie próbował tej symboliki wyplenić?
No to sobie popatrzcie na hitlerowską, lub jak wolą inni lewacką symbolikę w wojskach łączności

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojska_%C5%82%C4%85czno%C5%9Bci

P.S
Notkę dedykuję wszystkim upośledzonym przez TVPropaganda życząc im szybkiego powrotu do zdrowia.








RobertK
O mnie RobertK

Na niektóre tematy mam swoje własne zdanie, na inne zdania nie mam. Innych możliwości nie ma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości