Ufka Ufka
1494
BLOG

Przestańcie donosić wódkę!

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 51

Ten tytuł nie do agentów tajnych, jawnych i dwupłciowych. Oni i tak doskonale wiedzą co robili, robią i robić będą.

Nie, mnie chodzi o tzw realistów - oni piszą, mówią - skończmy z tym Smoleńskiem, nie ma co mówić o trumnach, Rosji nie podskakujmy, bo jesteśmy za małym/biednym/nieliczącym się krajem. Liczy się tu i teraz.

Usiłuję znaleźć, wydaje się, że czytałam na Salonie24, ale być może się mylę, może czytałam to gdzieś indziej.

Widziałam  gdzieś w internecie taki tekst:

Rosyjski oficer gwałci w 1945 dziewczynę, Polkę. Matka dziewczyny w sąsiednim pokoju nalewa kieliszek wódki, żeby go "dobrze usposobić". Oficer zapina rozporek, bierze do ręki kieliszek, wypija. Po czym wyjmuje pistolet i zabija całą rodzinę.

Ta scena przypomina mi się od godziny 10, stąd ten tytuł.

I nie, nie czuję się jakbym dostała w twarz. Mam ochotę paru osobom strzelić z liścia.

 

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości