ViC-Thor ViC-Thor
362
BLOG

Moi mili, mam pytanie

ViC-Thor ViC-Thor Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Czy możecie napisać o Waszej własnej rodzinie, że przyczyniła sie do chwały Kościoła Rzymskiego? 

Czy wśród Waszych przodków są może fundatorzy cmentarza, kaplicy, klasztoru,  czy też choćby małego kościoła?  Albo nawet nagrobku? Najlepiej jeszcze sprzed rozbiorów. Czy nic za Poniatowskim.

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo