iustus iustus
1210
BLOG

Czy mam obowiązek płakać po Mazowieckim ...?

iustus iustus Polityka Obserwuj notkę 26

Wszystkie bez wyjatku "zaprzyjaznione media" dostaly dzis amoku (wydaje sie, ze poza smiercia Mazowieckiego nic juz na swiecie sie nie dzieje - i nie ma sie tego nawet skad dowiedziec) i wystawiaja Mazowieckiemu laurki jednym glosem wolajac z ekranu: "santo subito", tymczasem ja sie zastanawiam czy musze wykonac ten odgorny rozkaz zaloby narodowej i zbiorowego placzu po Tadeuszu Mazowieckim?

Wyglada ze chyba tak, ale dla mnie to i trudne i dziwne, bo doskonale jeszcze pamietam szkody, ktore wyrzadzal on wielokrotnie kard. Wyszynskiemu i calemu Kosciolowi polskiemu. 

Powie ktos to byly inne czasy... zgoda, ale co mam sadzic o bledach, za ktore on sam nigdy przeprosil, co wiecej, dzis chetnie firmowal swoja osoba praktycznie to samo w partiach takich jak UD, LID i Demokraci, oraz dzialania synow - znanych dzialaczy antyklerykalnych...?

To rowniez on jest jednym z glowych odpowiedzialnych za to ze "polskie przemiany" nie sa tym o co takze ja walczylem!

Dlatego Mazowiecki jest dla mnie postacia conajmniej kontrowersyjna.

Czyzby wiec dzisiaj to cala Polska ma odkreslac te czesc jego zycia gruba kreska bo on sam sie na to nigdy nie zdobyl...?

Nie! Jednak nie placze i plakac nie bede po Mazowiecekim, ale mi go po ludzku zal, bo teraz Mazowiecki bedzie sie wreszcie musial spotkac z Lechem Kaczyskim i spojrzec mu prosto w oczy - bez okularow...

iustus
O mnie iustus

Sprawiedliwość jest jednakowo krytycznym spojrzeniem zarówno na przyjaciół, jak na wrogów, chociaż z góry wiadomo, że pierwsi będą niewdzięczni, a drudzy wściekli. Informuję, że komentarze chamskie i ataki "ad personam" będą usuwane, a ich autorzy banowani bez ostrzezenia!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka