Gaweł Waligrucha 1 Gaweł Waligrucha 1
66
BLOG

Ktoś i nikt, wielu nikich.

Gaweł Waligrucha 1 Gaweł Waligrucha 1 Polityka Obserwuj notkę 2
Przyjemnie się czyta mądrego człowieka, takiego jak ja. Oczywiście nikt oprócz mnie nie jest geniuszem, więc te ich teksty są w porównaniu do moich żałosne, ale spełniają bardzo pożyteczną rolę. Dlatego, że sam wszystkiego nie napiszę, nie chce mi się. Niestety w Salonie24 oprócz tych całkiem potrzebnych wyrobników, którzy powinni pisać jak najwięcej i jak najdłużej być widocznymi na Stronie Głównej. Oni są tutaj dlatego, że są sobą, dlatego, że z nimi się zgadzam a to najlepsza rekomendacja. Ale są też i inni. Ludzie, których jedynym poglądem jest nieuznawanie mojego geniuszu (to tak jakby nie uznawali, że po nocy jest dzień!), jednak ze względów czysto marketingowych zabierają cenne miejsce na Stronie Głównej mi i pożytecznym wyrobnikom. To jest skandal! Jakim prawem na Stronę Główną typowane są teksty transgresyjnych szczurów takich jak Galopmajor, Wściekły Pies czy Igła z Nitką?! Przecież oni nie mają żadnych poglądów, albo, co gorsza, nie zgadzają się ze mną więc powinno ich tu już dawno nie być. Te żałosne kreatury są wymienialne i pomijalne więc co one robią? Jakim prawem blokują mi dostęp do Strony Głównej?! Co na to przełożeni administratorów tego żałosnego serwisu? Czyżby chcieli dowiedzieć się czym skutkuje zainteresowanie MNIE swoją żałosną osobą?

Jedyny mądry pośród wykształciuchów i durniów. Jak ktoś ma inne zdanie ode mnie, bluzgam. Mam do tego pełne prawo bo to ja jestem najmądrzejszy i zawsze mam rację. Jeśli coś do mnie piszesz, to musisz dokładnie zgadzać się ze mną bo inaczej zainteresuję się przełożonymi twojej żałosnej osoby. Jako jedyny geniusz jestem prześladowany przez establishment wykształciuchów z tytułami, którzy nie dali mi zrobić doktoratu i jeszcze śmieli się z mojej pracy, co pozostawiło głębokie ślady w mojej psychice. Poza tym, jak każdy geniusz - co łatwo stwierdzić, bo jest tylko jeden, ja - jestem skromny, miły i kulturalny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka