wiercisław wiercisław
374
BLOG

Palikot podżega

wiercisław wiercisław Polityka Obserwuj notkę 0

Wśród wielu informacji dnia dzisiejszego myślę wielu obserwatorom umnknęło wydarzenie, która miało miejsce na antenie radia Tok FM. Otóż wypowiedział sie tam Janusz Palikot. 

"- Zleciłem wczoraj prawnikom przygotowanie wniosku przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu, być może Girzyńskiemu i Migalskiemu o podżeganie do zabójstwa mojej osoby, gdyż tego typu wypowiedzi mają na celu właśnie zachęcenie jakiś osób niepoczytalnych." - powiedział na antenie radia

Ja do tej listy dopisalbym jeszcze jedna osobę - samego posła z Biłgoraja. Niestety nie jestem osobą niepoczytalną ale moim zdaniem ten czyn jest podżeganiem do zabicia go śmiechem.

wiercisław
O mnie wiercisław

jestem endekiem, więc mam europejskie obowiąki uwielbiam Witkacego, a tzw. twórczość Gombrowicza uważam za prowincjonalne wypociny życiowego nieudacznika i frustrata

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka