Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

13.06.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy robię zawsze wszystko, co w mojej mocy?

imageWiększość życia bałem się, że nie podołam. Że nie dam rady. Że nie wypadnę, jak powinienem. 

A jak powinienem? Oczywiście na piątkę, bo przecież wstyd. Terapia uświadomiła mi, że to nie moje oczekiwania wobec siebie i fakt, że tyle od siebie wymagam nie wypływa z moich potrzeb. 

We Wspólnocie nauczyłem się walczyć ze swoimi lękami. Ja się kiedyś lękałem wielu rzeczy, na przykład siedzenia nie przy ścianie. I jak to zrobiłem, okazało się, że nie było się czego bać - powiedział mi kiedyś inny alkoholik. Spróbowałem, bo też musiałem siedzieć plecami do ściany. Dziś już nie boję się próbować i nie boję się porażki. Nie boję się również dlatego, że mam prawo powiedzieć, że coś mi nie odpowiada i z tego powodu nie będę kontynuować danej czynności. 

Wykonuj z sercem swoją pracę, jakkolwiek byłaby skromna. Dlatego właśnie próbuję włożyć serce w swoją pracę. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości