Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

20.06.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy rozumiem, że piękno ukryte jest w spojrzeniu patrzącego i tylko od niego zależy?

imageWchodzisz do pełnej windy. Stajesz tyłem do ludzi i zaczynasz czuć, jak coś boleśnie wbija Ci się w bok. Winda jedzie długo, a Ty - wraz z kolejnymi piętrami - wymyślasz, jak jeszcze nawrzucasz temu za Tobą. Wreszcie wychodzisz, odwracasz się i widzisz, że to niewidomy kłuł Cię cały czas swoją białą laską. 

- I co w takiej sytuacji? -  zapytała mnie terapeutka. 

Nie umiałbym. Ta sytuacja uświadomiła mi, jak łatwo ocenić sytuację nieprawidłowo. Pokazała, że można szukać w braku złośliwości tam, gdzie ta się narzuca. Wreszcie zrozumiałem, że mogę odpuścić. 

W całej sytuacji to nie sytuacja jest ważna. Ważna jest moja reakcja na sytuację, i to nie dlatego, że tak jest spokojniej. 

Dlatego, że jedynie na swoją reakcję mam wpływ. Jakiś. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości