Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

25.06.2022, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy dokonałem już wyboru, czy nadal się waham?

imageOczywiście, że mam tendencję do analizowania, rozkładania na czynniki pierwsze i nakręcania się. 

Nie chodzi o sam fakt, bardziej o to, by nie było to dla mnie destrukcyjne. Przydaje się analizowanie dnia wieczorem, gdy kładę się spać, moment przemyślenia, jak sobie radziłem z uczuciami, czy wszystko w porządku, czy jest coś, czego żałuję i powinienem jutro naprawić. 

Na szczęście za sobą mam użalanie się nad przeszłością i czasem zmarnowanym na picie. "Bo gdybym nie pił", zadręczałem się, zastanawiając się, co mógłbym osiągnąć. Gdybym się uczył innych rzeczy. Gdybym skupił się na tym, nie innym. Zapominając przy tym, że gdybym inaczej przeżył swoje życie, pewnie nie byłbym tu, gdzie właśnie jestem. 

A to całkiem przyjemny punkt i świetny widok przede mną. Tym bardziej, że w Tenczynie trwają Warsztaty Dwunastu Kroków. 

To dopiero magiczne miejsce...

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości