Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
78
BLOG

29.06.2022, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 11
Czy żyję dziś Programem Na Dziś?

imageUsłyszałem kiedyś na mityngu: Myślę, że jak ja planuję, to mój Bóg tarza się ze śmiechu. 

Wiele w tym racji, o czym się przekonałem wielokrotnie. Nauczyłem się, że nie ma co się spieszyć na autobus, bo i tak pojedzie. Jeśli mam na niego zdążyć, to zdążę. Jeśli nie - to znaczy, że miałem się spóźnić. 

Po co mi to potrzebne? Nie wiem, nie jestem Bogiem Jakkolwiek To Pojmuję. Nie wiem, jaki jest plan. Nie muszę, a nawet nie powinienem tego wiedzieć. 

Bardzo dużo zmieniło się, gdy przestałem pytać "dlaczego", a zacząłem pytać: "po co". Bo nie ma doświadczeń "dobrych" i "złych". Są tylko potrzebne. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości