Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

04.08.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy zdaję sobie sprawę, jaki ze mnie szczęściarz?

imageNa mityngach powiadają, że ”udać” to się może z kobietą. My na swoje zdrowienie ciężko pracujemy. 

Nie ulega wątpliwości, że znalazłem się w tym ułamku, niewielkim procencie osób, które doznały łaski zatrzymania choroby. Jestem również w tej grupie, która nie ma za sobą doświadczenia zapicia. Są momenty lepsze i gorsze, trzymam się jednak swoich przekonań. 

Bo to trochę jest też tak, że rzut kostką niczego nie zmienia. O szczęście trzeba zadbać. Trzeba też wiedzieć, kiedy odejść od stołu, żeby pozostać wygranym, nawet, gdy straciło się przy nim jakieś pieniądze.

Będąc młodym śpiewałem:  Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść

Niepokonanym

Nie jestem niepokonany i może ta świadomość daje mi moc. Wierzę też, że gdzieś jest Plan dla mnie i Wielka Zasada Wszechświata czuwa nade mną. I wierzę, że jestem otwarty na tę pomoc. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości