Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

23.09.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 5
Czy przestałem wreszcie marnować swój czas i życie?

imageDługo wydawało mi się, że inni mają lepiej. Zrobili lepszą karierę, mają więcej pieniędzy, większe domy. I narzekałem, że tyle czasu zmarnowałem na picie, i gdyby nie to, gdybym wcześniej się wziął za siebie to bym dopiero…

W moich stronach (rodzinnych w znaczeniu: z których pochodzę) mówi się: gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem. 

Zawsze powtarzam, że łatwo mi szło kończenie z piciem. Po prostu postanawiałem, że nie piję od teraz. Trudniej było z niezaczynaniem całego tego badziewia. A potem znów zaczynałem się użalać. Że ludzie są wredni, życie jest podłe, a wódka jest droga.

Nie było prosto zaprzestać tego użalania. Jeszcze trudniej było się wziąć za zmianę. Dziś wiem, że ludzie wokół mnie są tacy, jak byli, tylko ja widzę w nich więcej dobra. Moje życie bardzo się zmieniło, bo wziąłem się za robotę i zacząłem się szanować. A wódka, jak kiedyś spojrzałem na baner w wielkim sklepie - dalej jest w promocji. Nie mam zamiaru jej kupować. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości