Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

05.02.2023, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy przestałem bezmyślnie naśladować innych?

imageBardzo wiele mądrości usłyszałem we Wspólnocie. 

Nie tylko slogany, jak Daj czas czasowi, ale całe mnóstwo ważnych zdań, które wiele mi pokazały. Jak na przykład: W moim życiu jak najbardziej było obecne kontrolowane picie. Zawsze kontrolowałem, żeby kolejka szła dalej, a najbardziej kontrolowałem, ile mnie leją. 

Takie zdania, jak powyższe, nie pasują do każdej wypowiedzi, zresztą, gdy używam czyjejś wypowiedzi, zawsze podkreślam, że to cytat. 

Kiedyś chciałem być jak inni. Spokojny jak ten przyjaciel, czy mieć pogodę ducha jak tamten. W pewnym momencie jednak zrozumiałem, że nie przeniosę ich doświadczeń jeden do jednego. Mogę co najwyżej przenieść je w swoje życie, tym niemniej to będzie MÓJ spokój i MOJA pogoda ducha. 

Nie mogę być odpowiedzialny za życie innych, ich czyny i podobnie, nie mogę żyć ich życiem. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości