Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

19.04.2024, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Odwaga: Czasami nawet życie jest aktem odwagi. Lucjusz Anneusz Seneka

imageNie znałem twórczości amerykańskiej piosenkarki Nightbirdie.

Mimo to, obejrzałem odcinek amerykańskiego Mam Talent" z jej udziałem. Szczupła, krótko ostrzyżona dziewczyna, z jakimś takim smutnym uśmiechem na twarzy. Zapowiedziała, że zaśpiewa piosenkę swojego autorstwa, pod tytułem Jest ok".

Uważałem się za optymistę, lecz przy tej dziewczynie to ledwie lekki uśmiech losu.

2 to więcej niż 0 powiedziała, gdy dowiedziała się, że ma tyle procent szans na przeżycie. Obejrzałem jej występ tuż przed pisaniem tej notki.

Wciąż mam łzy w oczach.

Jestem wdzięczny, że mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję podsunął mi tak inspirujący materiał.

PS. Opisany występ można zobaczyć na YouTube.


A tu - powyższą notkę. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości