Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

30.04.2024, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Wyzwanie: Nie idź łagodnie do tej dobrej nocy, Starość powinna płonąć i wściekać się na zakończenie dnia. Buntuj się, buntuj przeciwko gasnącemu światłu. Dylan Thomas

imageW Dezyderacie jest taki fragment: Przyjmuj pogodnie to co lata niosą, bez goryczy wyrzekając się przymiotów młodości.

Nie przyszło to łatwo, bo właśnie to w sobie mam: głód nowych doznać, chęć próbowania kolejnych smaków i chęć pokonywania barier, szczególnie, jeśli dotyczy dotyczy to ograniczeń postawionych przeze mnie samego. 

Tak jestem poskręcany - powiedziałbym o sobie, gdybym był bohaterem swojej ulubionej powieści. Tym niemniej, wiem, że już mam trochę lat na karku i dotyczą mnie ograniczenia, które dotyczyły mojego ojca, gdy był w moim wieku. Wtedy pogardzałem tym, że przejechał 10 kilometrów na rowerze, bo ja jeździłem dużo więcej i dużo szybciej. Dziś nawet tyle nie jestem w stanie przejechać. 

A jednak - wciąż szukam i powiadam dziś o sobie, że mam swoje lata i wiem co robię. Wciąż mam marzenia. I nie boję się pokazać, że nie umiem. Nie potrafię. Nie daję rady. Mam prawo być słaby. Mam prawo nie wiedzieć. 

I mam prawo do rzucania sobie wyzwań. Do końca świata. 


Notkę można również obejrzeć w serwisie YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości