Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

04.05.2024, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Życie: Najgorsze okrucieństwo, jakie można wyrządzić człowiekowi, to samotność. Sukarno

imageWśród ludzi również można być samotnym - to cytat z Małego Księcia. Bardzo lubię tę książkę. 

Słucham tych wszystkich historii o ludziach, którzy mają przyjaciół od czasów szkolnej ławy - i to szkoły podstawowej. Owszem, utrzymuję kontakty z kilkoma osobami, aczkolwiek to tylko znajomi. Zazdroszczę lm poczucia przynależności, historii, wrośnięcia w miejsce. 

Bałem się samotności, jednak długo nie dojrzałem do prawdziwego, poważnego związku. Nie mówiąc o dzieciach. Wydawało mi się, że mam czas. 

Długo nie byłem sam - nie podobało mi się towarzystwo własne, było to jeszcze przed czasem, gdy wymyśliłem, że pić trzeba z kimś inteligentnym, a ludzie w knajpie zwykle nie dorastają do mojego poziomu. Wtedy jednak zawsze miałem ludzi wokół siebie - w pracy, w knajpie, czasem nawet w nocy. Jeśli nawet wracałem do domu sam, to miałem ze sobą butelkę, żeby nie było smutno. 

Teraz bardzo lubię spędzać czas z rodziną, ale również nie przeszkadza mi moje własne towarzystwo - i to zupełnie na trzeźwo. Lubię siebie, cenię swoje uczucia, obojętne, jakie są. 

Nawet moja twarz w lustrze wygląda nieźle. 


Notkę można również zobaczyć na YouTube.

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości