Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
19
BLOG

26.05.2024, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Medytacja: Nóż jest tylko tak dobry, jak ten, kto go używa. Patrick Ness

imageZdarza mi się zapominać o medytacji. Zdarza mi się zapomnieć, że wszystko mija i kiedyś będzie lepiej. Zdarza mi się zapomnieć, że przydaje się modlitwa. 

Są takie chwile, że nie panuję nad emocjami, jak ostatnio, gdy wszystko, jak mi się wydawało, sprzysięgło się przeciwko mnie. Począwszy od bzdur - jak nabój do syfonu Soda Stream i przez dwa dni nie mogłem kupić nowego. Przez poważniejsze rzeczy, jak brak skierowania na wizytę u lekarza mojego Synka. Po całkiem poważne rzeczy, jak to, że z jakiegoś powodu mój komputer postanowił skasować ponad godzinę pracy. Kolejność odpowiada upierdliwości zdarzenia. I wkurzenia, którym je okupiłem - rosnąco.

Myślę sobie, że żadne z tych zdarzeń, na dłuższą metę, nie było tego warte. To wszystko zrobiłem sobie sam. Wpadłem w dół o pogrążałem się w nim bez sensu i dalszego planu. 

Nad biurkiem mam tekst Oazy spokoju, wzorowanej na Dekalogu codzienności autorstwa papieża Jana XXIII. 

Właśnie dzisiaj chcę przeżyć ten dzień dobrze i nie od razu załatwić w nim problemy całego mojego życia. Spróbuję przeżyć go tak, jak nie miałbym jeszcze odwagi żyć przez resztę mego życia - przeczytałem. 


Notkę można obejrzeć również w formie materiału na YouTube. 



Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości