ZEWSII ZEWSII
72
BLOG

Wspomnienie

ZEWSII ZEWSII Kultura Obserwuj notkę 0

Dzisiaj Dzień Zaduszny,

Wspominamy w nim osoby szczególnie nam bliskie. W kręgu osób szczególnie mi bliskich jest osoba tożsamości której nie znam a którą wspominam nieustannie ze wzruszeniem od 64 lat

Był rok 1952 kiedy jako sześciolatek trafiłem w Rabce do Dziecięcego Sanatorium Przeciwgrużliczego.Dopadła mnie w nim któraś z zakażnych chorób dzieciecych i trafiłem do izolatki. Leżałem w niej sam, Pamiętam że w jakiś czas po rutynowej codziennej porannej wizytacji do pokoju wszedł lekarz, przysiadł się na łóżku i po chwili miłej rozmowy zaczął czytać mi bajki..Czytał z godzine może dłużej. Do dzisiaj pamiętam  uśmiechniętą twarz starszego mężczyzny, jego przyjazne spojrzenie,ciepły głos i dziękuje za ten miły (bezinteresowny) gest. Zapewne od dawna nie żyje, nie znam JEGO tożsamości, nie znam miejsca pochówku, nie mogę zapalić znicza na jego grobie ale mogę wspominać z najwyższym szacunkiem. .
 

ZEWSII
O mnie ZEWSII

CHOLERYK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura