Wolne Krzesła Wolne Krzesła
441
BLOG

Kim jest "Polak gorszego sortu"?

Wolne Krzesła Wolne Krzesła Polityka Obserwuj notkę 7

Gdy po raz pierwszy usłyszałem, że "Kaczor" znów coś chlapnął, od razu wszedłem na Youtube i wyszukałem wspomniany materiał. Trwa on ponad 40 minut, więc rozumiem, że nie każdy ma tyle czasu na słuchania Prezesa Polski, dlatego wynotowałem najważniejszą wypowiedź:

To się powtarza, to jest ten nawyk donoszenia na Polskę zagranicą. W Polsce jest taka fatalna tradycja zdrady narodowej. I to jest właśnie nawiązywanie do tego. To jest jakby w genach niektórych ludzi, tego najgorszego sortu Polaków. Ten najgorszy sort właśnie w tej chwili jest niesłychanie aktywny, bo czuje się zagrożony.

Później zerknąłem na Facebooka, na zdjęcia ludzi trzymających karteczkę "Polak gorszego sortu" i się zdziwiłem, że mamy w społeczeństwie tylu kapusiów, którzy jeszcze dobrowolnie się do tego przyznają...

Polub Wolne Krzesła na Facebooku!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka