Jot-es49 Jot-es49
219
BLOG

Gra w skojarzenia

Jot-es49 Jot-es49 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

Na początek stereńki dowcip:

"Egzamin na uczelni. Profesor rysuje na kartce kółko i pokazując kartkę studentowi pyta:

- Z czym Panu się to kojarzy?

- Z gołą babą!

Profesor rysuje kwadrat:

- A to?

- Z gołą babą!

Zdesperowany profesor rysuje trójkąt:

- A z czym to się Panu kojarzy?

- Z gołą babą!

- Szanowny Panie, jest Pan zboczony – wszystko się Panu kojarzy z gołą babą!

- Ja jestem zboczony? A kto mi to wszystko rysował?"

 

A teraz wyjaśnienie maleńkie. Czytam i słucham wypowiedzi różnych znawców katastrof lotniczych oraz zwolenników zamachów i dowcip ten cały czas wraca do mnie jak bumerang...

Bardzo wielu ludziom się wczorajsze awaryjne lądowanie na Okęciu kojarzy się z katastrofą w Smoleńsku!

Nie ma dla nich żadnego znaczenia jak wielkie w obu tych przypadkach istnieją różnice...

Na Okęciu niesprawny samolot – w Smoleńsku niezbyt sprawna załoga.

Tu doświadczony pilot – tam uczniak zaledwie.

Tu rygorystyczne przestrzeganie wszelkich procedur – tam zlekceważenie wszystkich możliwych.

Tu w pełni świadome działanie – tam chęć działania.

No i wreszcie – tu modlitwa redemptorysty a tam "pierwszy" i "drugi" czule przemawiali do samolotu – "odchodzimy".

 

To byłoby na tyle. Czekam spokojnie na fakty. Wszak polska komisja badania wypadków lotniczych ma już wprawę a i niczego nie musi wypraszać u Rosjan...

Jot-es49
O mnie Jot-es49

Złośliwy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości