zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk
436
BLOG

Światowe Dni Młodzieży - ostatnie chwile..(foto)

zapluty antyeuropejczyk zapluty antyeuropejczyk Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Kontynuuję swoją fograficzną relację ze Światowych Dni Młodzieży. W Brzegach niestety być nie mogłem. Zostały mi tylko więc Łagiewniki i liczenie na odrobinę farta w oknie na Franciszkańskiej...

Na całe szczęście z Łagiewnik Papież wracał papamobile... No i znów miałem okazję udokumentować powszechnośc Kościoła... Z oknem papieskim było już gorzej... Za późno usłyszałem, że dziś być może Franciszek pożegna się z Krakowem. Spóźniłem się. Nie mialem możliwości wybrać miejscówki, z której zdjęcia pozbawione byłyby nieszczęsnej trakcji tramwajowej... Musicie mi wybaczyć.

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

To ja - ortograficzny abnegat : Wypełniasz PIT? Przekaż 1% podatku. W formularzu PIT wpisz numer: KRS 0000037904 W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 24463 Ziętarska Monika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości