Zapytajnik Zapytajnik
83
BLOG

Absurdy Petru

Zapytajnik Zapytajnik Polityka Obserwuj notkę 1

Petru: Dążę do przedterminowych wyborów. Jestem liderem narracji intelektualnej i programowej. W Trybunale Konstytucyjnym 8:7 to bolszewizm (domyślnie chcę więcej). Premier Szydło mnie nie informuje, Prezydent Duda nie chce się dostosować.... Niech PiS spada ....

Niechby Szydło spróbowała: Dążę do przejęcia kontroli nad Unią Europejską. Jestem świeżą liderką narracji intelektualnej i programowej.  Obecny stan parlamentu nie odzwierciedla stanu społecznego Unii. Tusk mnie nie infromuje,  Merkel niech się dostosuje, albo spada ...

 

Petru bufon jak Balcerowicz

Zapytajnik
O mnie Zapytajnik

Jestem: eeeeeeeeeeeeeee yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aaaaaaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, lubię tubylców, ale nie lubię kondominiów i ich zarządców np. Con'Donków

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka