Custor Matt Custor Matt
438
BLOG

Proroctwo św. Kowidiusza się sprawdza! Odnaleziono średniowieczny rękopis

Custor Matt Custor Matt Sztuka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

W XIII wieku żył we Francji mnich benedyktyński, ojciec Kowidiusz, który przepowiedział przyszłość świata w czasach ostatecznych.
Imię Kowidiusz pochodzi od rzymskiego imienia Owidiusz i nie ma nic wspólnego z przedziwną nazwą „COVID-19″.
W dawnym dialekcie oksytańskim (język Langwedocji) mówiono i pisano nie Ovidius tylko Quvidius, czyli po polsku Kowidiusz!
Matt Custor to mój pseudonim. Z wykształcenia jestem historykiem sztuki. Coś tam napisałem i gdzieś tam kilka razy wydałem, aby chleba nie jeść darmo. A tu  eksperymentuję w zakresie wyobraźni i literatury.


Custor Matt
O mnie Custor Matt

Tylko tchórze się nie śmieją! Mój kanał na YouTube: Matt Custor opowiada. Zobacz, a się wystraszysz! 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura