zwyklak zwyklak
999
BLOG

Inny obraz

zwyklak zwyklak Kultura Obserwuj notkę 5

Pojawił się w necie (wyświetlił mi się na X) obraz teczki TW SB Jarosława Kaczyńskiego.

Trochę doświadczenia w robieniu różnych dokumentów mam (taką ładnych parędziesiąt lat temu miałem pracę - współpracę z ówczesnymi władzami tenkraju)

I właśnie doświadczenie spowodowało, że mało nie spadłem z kanapy widząc ten obrazek.

Ze śmiechu.

Zastanawia mnie jakim trzeba być idiotą aby coś takiego wrzucić do sieci.

Przecież przedszkolaki potrafią lepiej narysować kredkami swoje obrazki.

Oto on:

image

To jest tak głupie, że szkoda czasu na opis błędów i potknięć, bo zwyczajnie miejsca na serwerze S24 zabrakłoby.

Apel do jebaćpisów:

Jak już coś wrzucacie to zróbcie to tak żeby nie wyjść na idiotów.



zwyklak
O mnie zwyklak

Banuję trolli. Bezwzględnie. Bana otrzymują u mnie też ci co dają mi bana.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura