Andrzej Duda zapisał się na szczepienie przeciw COVID-19. Fot. Twitter/Andrzej Duda
Andrzej Duda zapisał się na szczepienie przeciw COVID-19. Fot. Twitter/Andrzej Duda

Prezydent Duda zarejestrował się na szczepienie. „Dzień naszego rocznika”

Redakcja Redakcja Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 55

Prezydent Andrzej Duda zarejestrował się na szczepienie przeciw COVID-19.

Od piątku na szczepienie przeciwko COVID-19 mogą się rejestrować osoby urodzone w 1972 roku. Rejestracja odbywa się przez internet, infolinię, SMS-em lub w punktach szczepień.

Wcześniej na szczepienie zarejestrował się premier Mateusz Morawiecki.

„Dzisiaj dzień naszego rocznika. Właśnie zarejestrowałem się na szczepienie przeciw COVID19. A Ty?!?” - napisał w piątek prezydent Andrzej Duda na Twitterze.


Duda - szczepienia w poniedziałek

Wraz z żoną mamy być zaszczepieni w poniedziałek - poinformował w piątek w Polsat News prezydent Andrzej Duda, który w piątek się zarejestrował jako urodzony w 1972 r. Dodał, że zaszczepi się szczepionką firmy Moderna.

Prezydent Andrzej Duda był pytany w piątek w Polsat News, czy już się zaszczepił. Odpowiedział, że na razie się tylko zarejestrował, bo wypadał dzień rejestracji jego rocznika.


W poniedziałek mamy być szczepieni. Żona również dziś się zarejestrowała i mamy być szczepieni w poniedziałek


– wyjaśnił.

Prezydent dodał, że został zapytany, czy zgadza się na szczepionkę firmy Moderna. – Powiedziałem, że skoro taką proponują, to się zgadzam – powiedział. – Żona nie wiem na jaką się zgodziła – dodał.

Komentował też fakt opublikowania na Twitterze zdjęcia w koszulce z napisem „1972”, napisem „Vintage” i narysowaną kasetą magnetofonową.

– Jak opublikowałem zdjęcie na Twitterze w tej podkoszulce, to powiem jako ciekawostkę, że ja jakiś czas temu te podkoszulki kupiłem i dla siebie, i dla Agaty, dlatego że my oboje jesteśmy z rocznika 1972. Mnie się te koszulki bardzo spodobały. Dla niej oczywiście kupiłem damską, taką bardzo podobną do mojej, ale nie taką samą. I żona dzisiaj przyszła do mnie i trochę miała pretensje: Dlaczego mi nie powiedziałeś, to ja też bym się przebrała w tą koszulkę, zrobilibyśmy sobie zdjęcie razem... – opowiadał prezydent. 

Zapis rocznika 1972

W tym tygodniu nadal każdego dnia do grupy rejestrujących dołącza kolejny, młodszy rocznik. Odpowiednio: 23 kwietnia jest to rocznik 1972, a 24 kwietnia będzie to rocznik 1973.

Od poniedziałku 26 kwietnia nastąpi przyspieszenie i każdego dnia zapisywać na szczepienia będą mogły się dwa roczniki. Z kolei od 7 maja rejestracja będzie obejmować po trzy roczniki.

Rząd zapowiada, że do 9 maja każdy, kto skończył 18 lat, otrzyma e-skierowanie.

KW

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka