Donald Tusk wszedł do szpitalu w Sejnach. Stanisław Karczewski komentuje. Fot. Twitter
Donald Tusk wszedł do szpitalu w Sejnach. Stanisław Karczewski komentuje. Fot. Twitter

Donald Tusk wszedł do szpitala w Sejnach. Stanisław Karczewski komentuje

Redakcja Redakcja Donald Tusk Obserwuj temat Obserwuj notkę 57
Stanisław Karczewski opublikował w na Twitterze wpis po swoim dyżurze w szpitalu. Były marszałek Senatu zajmuje się pacjentami w placówce w Nowym Mieście nad Pilicą. Polityk PiS w ostrych słowach skomentował niedawną wizytę, jaką w szpitalu w Sejnach złożył Donald Tusk.

Donald Tusk odwiedził w środę szpital w Sejnach. Spotkało się to z głosami krytyki - placówka miała być zamknięta nawet dla osób, które chciały odwiedzić bliskich ciężko przechodzących COVID-19.

Donald Tusk wszedł do szpitala w Sejnach. Stanisław Karczewski komentuje

Szpital Powiatowy w Sejnach w woj. podlaskim to jedna z najmniejszych placówek w Polsce. Jak dodał, właśnie ten obiekt szpital w Sejnach jest powodem do dumy i satysfakcji. - Macie najlepszy szpital, którym możecie pochwalić się w całej Polsce  podkreślił szef PO, który w szpitalu miał maseczkę i płaszcz ochronny.

- W ubiegłym roku na OIOM-ie leżał mój mąż i ani ja, ani dzieci - chociaż bardzo prosiliśmy o to - nie mogliśmy wejść do męża, nie można było mieć kontaktu z chorym i nie pożegnaliśmy się - powiedziała na antenie Radia Białystok członkini zarządu powiatu sejneńskiego Lucyna Fidrych.

Stanisław Karczewski to kolejna osoba, która odniosła się do wizyty Tuska w Sejnach. Były marszałek Senatu w ostrych słowach skomentował jego wejście do szpitala. "Defilowanie po szpitalu D. Tuska z ekipą, to skrajna nieodpowiedzialność i pogwałcenie zasad obowiązujących w pandemii. Totalny brak wyobraźni. To prawdziwa udręka z takim człowiekiem" - napisał Karczewski.


Donald Tusk wszedł do szpitala w Sejnach. "Nie jestem świadomy zakazu". Dyrektor placówki broni szefa PO

- A ja nie jestem świadomy zakazu wejścia na teren szpitala. Miałem płaszcz, maskę przez cały czas, przez kilkanaście minut i mam nadzieję, że niczego nie naruszyłem. Taką mam nadzieję - powiedział wówczas dziennikarzom.

- Donald Tusk jest tak znaną i znakomitą osobą, że interesowanie się małym szpitalem powiatowym odbieramy jako wyróżnienie i z zaszczytem pokazaliśmy parter szpitala i sprzęt, który posiadamy, oczywiście w reżimie sanitarnym. Nie było mowy o wejściu na oddziały szpitalne i spotkania z chorymi. Tylko i wyłącznie diagnostyka - powiedział dyrektor szpitala Waldemar Kwaterski.

Szpital w Sejnach przeszedł w latach 2014-2016 gruntowny remont za 18 mln zł. Został także doposażony sprzętowo. Większość funduszy na ten cel pochodziła z UE. Jest oceniany w regionie jako dobra placówka medyczna.

MD

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka