fot. Facebook, Canva
fot. Facebook, Canva

Konflikt Wojewódzkiego z Kawulskim. Szef KSW uderza w "króla TVN"

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 10
Maciej Kawulski nie mógł już dłużej wytrzymać oszczerstw rzucanych przez Kubę Wojewódzkiego i bezlitośnie mu się odgryzł. "Król TVN-u" od miesięcy wbijał znanemu filmowcowi szpilę po szpili, aż w końcu znany reżyser odpowiedział: "Facet, który nie zrobił w życiu nic poza podrywaniem zbyt młodych dziewczyn na pożyczone Lamborghini".

Wojewódzki zaczepił Kawulskiego. Poszło o książkę

Kuba Wojewódzki ostatnio w pełnej klasie powrócił "na salony". Jego prowadzony wraz z Piotrem Kędzierskim podcast osiąga rekordowe wyniki oglądalności, a satyra "króla TVNu" znów boleśnie dotyka wszystkich polskich celebrytów. Jakiś czas temu dziennikarz zaczepił Macieja Kawulskiego, reżysera, który jest odpowiedzialny za takie filmy, jak "Jak zostałem gangsterem", "365 dni" oraz za nadchodzącą "Akademię pana Kleksa".

- Takie postawienie rzeczy budzi we mnie podejrzenia i skłonności do spekulacji, że Maciej Kawulski, którego wszyscy znamy, cenimy i jest dosyć sprytnym biznesmenem, wymyślił plan biznesowy, że książkę napisał ghostwriter - zasugerował w rozmowie z Blanką Lipińską.

Media od tamtego momentu zaczęły rozpisywać się o cichym konflikcie Wojewódzkiego i Kawulskiego. Chociaż obaj panowie przez dłuższy czas nie mówili na ten temat publicznie, reżyser w końcu przerwał milczenie.

Szef KSW odgryzł się dziennikarzowi

W najnowszym wywiadzie z Żurnalistą nie tylko wyznał, że rzeczywiście nie ma z "królem TVNu" najcieplejszych relacji, ale i do tego oskarżył go o  naginanie faktów i manipulacje! 

- Żebyśmy się dobrze zrozumieli, czy facet, który nie zrobił w życiu nic poza podrywaniem zbyt młodych dziewczyn na pożyczone Lamborghini i właśnie napisał 400 stron książki na swój własny temat i ma własną biografię, i on mówi mi, że ja zrobiłem za długi film? - powiedział Kawulski wyraźnie poirytowany przytoczeniem postaci Wojewódzkiego w wywiadzie, dodając jeszcze, że nie utrzymywał kontaktu z kontrowersyjnym dziennikarzem.

- Kilka razy to mówił, jest kłamczuszkiem małym, bo już kilka razy słyszę, w jakiś wywiadach, że >>rozmawiałem z Maćkiem<<. Nigdy ze mną nie rozmawiał, podałem mu dwa razy grabę u mnie na gali, w związku z czym nie jesteśmy kumplami, więc cytowanie, że ze mną rozmawiał, jest takie sobie - powiedział współwłaściciel KSW.

Czy szykuje się kolejna już afera z Wojewódzkim w roli głównej?

Salonik

Fot. Kawulski i Wojewózki. Źródło: Facebook/Canva


Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości