Wypowiedź Ewy Kopacz o dinozaurach przejdzie do historii?
Wypowiedź Ewy Kopacz o dinozaurach przejdzie do historii?

Ludzie rzucali kamieniami w dinozaury? Do Ewy Kopacz zgłosił się magazyn naukowy

Redakcja Redakcja PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 121

Była premier Ewa Kopacz stwierdziła, że ludzie rzucali kamieniami w dinozaury. Popularnonaukowy magazyn "Focus" zaoferował byłej szefowej rządu pomoc w tym temacie.

Ewa Kopacz była gościem Agnieszki Burzyńskiej w programie "Fakt Opinie". Mówiąc o efekcie ujawnionych przez "Wyborczą" taśm była premier posłużyła się zastanawiającym przykładem. – Przypomnę strasznie dawne czasy. To wtedy, kiedy jeszcze dinozaury były, a ludzie nie mieli żadnych strzelb, nie mieli żadnej broni nowoczesnej, która pozwoliłaby je zabić. Wie Pani co robili? – zwróciła się do dziennikarki. – Rzucali kamieniami w tego dinozaura – dodała Kopacz.

Była premier postanowiła w końcu wytłumaczyć się ze swojej wypowiedzi. I zrzuciła wszystko na... książkę, jaką kupiła dla wnuka.

"Dzień rozpoczęłam od freudowskiej pomyłki. Wczoraj kupiłam książkę o dinozaurach dla mojego wnuka. Czytając swoją dzisiejszą wypowiedź sama się z siebie śmieję. Miłego końca tygodnia wszystkim życzę" – napisała na Twitterze.

Wypowiedź Ewy Kopacz stało się hitem internetu. Do byłej premier zgłosiło się nawet czasopismo popularnonaukowe, które zaoferowało darmową roczną prenumeratę magazynu.

Na tę wiadomość odpowiedziała sama była premier.

"Miesięcznik "Focus" jest przeze mnie czytany i nadal będę to czynić. Moja dzisiejsza wypowiedź wynikała z pomyłki. Jestem tylko człowiekiem a mylić się jest rzeczą ludzką. Zazdroszcze tym, którzy nigdy się nie pomylili. Ja widocznie do nich nie należę. Z pozdrowieniami" – stwierdziła Kopacz.

KJ

© Artykuł jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystanie tylko pod warunkiem podania linkującego źródła.



Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka