Unum Unum
60
BLOG

Cap co zaklinał w capa

Unum Unum Polityka Obserwuj notkę 0

Zacznę od cytatu z wypowiedzi Seremeta dla Rzepy (przedrukowanego przez wp.p. ):

To jest terytorium innego państwa. Zresztą nasi prokuratorzy byli przekonani, że wykonane tuż po katastrofie czynności są wystarczające - powiedział prokuratora.

 

Dodał, że teren można było zabezpieczyć lepiej, zaś polscy prokuratorzy nie przewidzieli, iż przeszukania okażą się nie do końca precyzyjne.

Według Seremeta nie można jednak mówić o błędzie. - O nim będzie można mówić, jeśli na miejscu katastrofy zostanie ujawniony istotny dowód, którego nie znaleziono w toku dotychczasowych przeszukań - zaznaczył
.

 

Toż to czyste kpiny!!!

 

 Seremet uważa, że ma prawo wypowiadać się do społeczeństwa jak nauczyciel w szkole specjalnej do swoich uczniów. Może zresztą faktycznie takie prawo ma, bo któś mu je dał.

 

Początkowo , po przeczytaniu tego bełkotu strasznie mi ciśnienie podskoczyło. Ale po chwili - refleksja: spoko, dobrze jest, im więcej takich wypowiedzi, tym lepiej. Niech ludziska czytają, będą w końcu myśleć.

Nie cierpię negatywnej motywacji, negatywnej propagandy. Chcę żyć w państwie, które nie stymuluje mnie negatywnie.

Mam ochotę na rząd, który daje podstawowe gwarancje, że będzie rządził zgodnie z moim interesem. Poprawka: mam prawo /nie ochotę/ oczekiwać tego od rządu mojego państwa. Nie życzę sobie, by premier był przede wszystkim skuteczny dla swojej partii, prokurator generalny mówił o bezbłędności smoleńskiego śledztwa, urągając logice, a minister sportu uciekał przed tak zwanymwymiarem wymiarem sprawiedliwości, kiedy wychodzą na jaw jego gangsterskie sprawki.

Unum
O mnie Unum

zwyczajna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka