3Zet 3Zet
3190
BLOG

Smoleńskie zdjęcia – Brzozowy eksperyment 2014

3Zet 3Zet Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

Szanowni Państwo notka ta jest nietypowa, gdyż będzie rodzajem dziennika z obserwacji brzóz, oraz odcinanych co pewien okres czasu (ca. 7 dni) gałęzi o średnicy ca. 10-13cm).

Odnośnie notki poprzedniej i mojego ustosunkowania się, proszę przeczytać notkę następną, która opublikowana zostanie wkrótce.

Pierwszych obserwacji dokonałem wczoraj tj. 2014-03-13 tj. 29 dni przed 10 kwietnia i
spostrzeżenia wzbudziły moje, a zapewne i Państwa zdziwienie. Postanowiłem natychmiast (jeszcze wczoraj się nimi podzielić, lecz 13 marzec to imieniny Krystyny, a osoba u której dokonam tej przecinki to właśnie Pani Krystyna i wyjść za wcześnie nie wypadało, ale też opuszczenie towarzystwa byłoby wielką moją stratą.

Celem tych obserwacji jest sprawdzenie wyników pracy prof. Cieszewskiego w zakresie tym, iż PB została wycięta wcześniej z uwagi na to:
1. Brak jest na zdjęciach z kikutem z dowolnego okresu „puszczania” soków.
2.Na odłamanej koronie nie nastąpił choćby rozkwit kwiatostanów męskich (tych pylących), o czym napisał notkę @DoradcaR305:
blogdoradcy.salon24.pl/550572,co-widac-na-zdjeciach-dr-laska-cz-1-kwiatostany

Zdjęcia z obserwacji oraz opis będą wklejane w moich komentarzach – gdyż te nie są edytowalne, mogą być tylko usuwane.

Zdarzenia które będę się starał uchwycić i je tutaj zaprezentować to:
1. Kiedy nastąpi tzw. Puszczanie soków. Tutaj już jest pierwsza obserwacja. Odcięta wczoraj tj. 2014-03-13 gałąź spowodowała obfity wyciek soków z odciętego miejsca na pniu brzozy.
2. Kiedy nastąpi ( w jakim odstępie czasowym) rozkwit i pylenie kwiatostanów męskich na drzewie.
3. Czy nastąpi i na zdjęciach z której gałęzi odciętej (idzie o czas odcięcia od drzewa) zdarzenie o którym jest mowa w pkt. nr.2.
4. Kiedy nastąpi rozwój listków na drzewie.
5. Analogicznie do pkt. nr. 3 lecz z listkami.

Inne sugestie ze strony Państwa będą mile widziane, oczywiście te mogące przyczynić się do weryfikacji wyniku prof. Cieszewskiego oraz wniosku @DORADCAR305

OŚWIADCZAM

Jestem zdrowy, nic mi nie dolega, nie mam skłonności samobójczych, nie przekraczam przepisów ruchu drogowego, nie chodzę po górach, budowy zakończyłem 30 lat temu, prowizorek elektrycznych nie mam, schody są krótkie, poręcze mocne.

Nim zechcą Szanowni Goście podzielić się swoim zdaniem upraszam o zapoznanie się z krótką notką pt.
3zet.salon24.pl/449857,zwiniete-komentarze

3Zet
O mnie 3Zet

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka