emeryt ZUS emeryt ZUS
820
BLOG

Rząd jest do d...? I kto to mówi?Zgadniecie?

emeryt ZUS emeryt ZUS Polityka Obserwuj notkę 17

Pytanie :

wybory samorządowe miały być tymi, w których PiS zostanie wyraźnie zmarginalizowane, a wasza koalicja miała w nich odnieść wyraźny sukces. Nic takiego nie miało miejsca.

Odpowiedź :

Była na taki sukces okazja. Kampania przed wyborami parlamentarnymi trwała prawie rok. Byłem przekonany, że w tym czasie środowiska eksperckie przygotowują projekty ustaw - i są gotowe na przejęcie władzy. Wprawdzie to przejmowanie rządów trwało dwa miesiące, ale mimo to rządzimy już prawie cztery miesiące. I ja nie widzę sprawczości mojego rządu, co mnie bardzo martwi. Nie widzę w Sejmie projektów rządowych. Przecież mogliśmy przyjmować ustawy nowej większości już w listopadzie ubiegłego roku.

Ale projekty ustaw do Sejmu nie wpływały. I jak ich nie było, tak ich nie ma. Mówiąc szczerze, nie spodziewałem się tak słabego startu rządu Donalda Tuska. Gdyby sprawczość rządu była większa, byłyby też głosy wyborców. Proszę zwrócić uwagę, jak wolno idzie wymiana kierownictwa w instytucjach podległych państwu. W wielu miejscach w terenie cały czas rządzi Prawo i Sprawiedliwość, choć przecież straciło ono władzę kilka miesięcy temu. Brak porządku w instytucjach bezpośrednio nadzorowanych przez rząd sprawił, że wyborcy ciągle nie wiedzą, czy „Koalicja 15 października” rzeczywiście zrealizuje to, co w kampanii zapowiadała.

https://i.pl/marek-sawicki-psl-z-partii-utozsamianej-ze-wsia-staje-sie-partia-ogolnonarodowa/ar/c1-18461093

Podsumowanie:

rządzimy już prawie cztery miesiące. I ja nie widzę sprawczości mojego rządu, co mnie bardzo martwi. Nie widzę w Sejmie projektów rządowych.

 projekty ustaw do Sejmu nie wpływały. I jak ich nie było, tak ich nie ma. Mówiąc szczerze, nie spodziewałem się tak słabego startu rządu Donalda Tuska. Gdyby sprawczość rządu była większa, byłyby też głosy wyborców.

I kto to mówi!

Ze 100 konkretów wykonano 8! A 100 dni dawno minęło!

 Benzyny po 5,19,kwoty wolnej 60 tys.,zwolnienia z abonamentu i
podatku Belki nie ma. Akademików za złotówkę i 1000 zł dla każdego
studenta też nie!Mieszkania dla młodych za 600 też nie!Dobrowolnego ZUS też nie!Renty wdowiej też nie! Za to będą emigranty w dowolnej
ilości! I aborcja na żądanie!


emeryt ZUS
O mnie emeryt ZUS

Rubaszny emeryt,piszę tu dla jajów! Producent domowych win i degustator! A wy możecie tylko zazdrościć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka