Janczar Janczar
223
BLOG

Panie Pośle Z.Kużmiuk, proszę o odpowiedż.

Janczar Janczar Gospodarka Obserwuj notkę 12

Szanowny Panie Pośle.

Z zainteresowaniem wczytuję się w Pana notatki gospodarcze. Są interesujące i podające w treściwy sposób fakty z życia ekonomicznego kraju oraz działań w tym zakresie Rządu wspieranego przez pańskie stronnictwo polityczne. Pisze Pan o sukcesach oraz planach na przyszłość.

Jednak mam problem, który zaczyna mnie poważnie niepokoić. Problemem tym jest brak informacji na temat rozpoczęcia prac na przekopie Mierzei Wiślanej. Jeszcze w ubiegłym roku było pełno informacji na ten temat. Pokazywano plany, wypowiadały się mądre głowy, wszystko było pięknie i nagła cisza. Mówiąc otwarcie mam poważne obawy czy ta inwestycja ruszy w planowym terminie. Nadchodzi wiosna i jak znam życie eko terroryści będący na usługach wschodu i zachodu już szykują się do obrony wykluwanych jaj przeróżnego ptactwa wodnego, roślinek oraz robactwa. Opóźnienia w budowie przekopu spowodują w najbliższych miesiącach wojnę propagandową będącą paliwem wyborczym opozycji wspieranej przez zachodnie fundacje, szczególnie te zza Odry do późnej jesieni.

Mam cichą nadzieję, że będzie Pan uprzejmy w najbliższym czasie przekazać istotne informacje na ten temat.

  Z wyrazami szacunku JANCZAR


Janczar
O mnie Janczar

Przyciwnik tradycyjnego lewactwa, ludzi zwanych rzodkiewkami, mało wyrazistych. Wróg wulgaryzmów. Miłośnik przyrody i historii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka