AE911truth.org AE911truth.org
829
BLOG

Katastrofa smoleńska - piloci żyli 1,5 sekundy po uderzeniu w ziemię

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Na grafice zaznaczyłem czerwonymi liniami prawdopodobne zapisy znaczników czasowych, w postaci zdegenerowanej. Ta degeneracja była spowodowana najprawdopodobniej zanikającym zasilaniem i wstrząsami.

Wynika z tego, że jeszcze 0 8:41:09 dźwięk z kabiny zapisywał się na CVR. Jest to czas, gdzie uderzenie o ziemię nastąpiło o 8:41:07,5.

Pisałem o tym lata temu, ale nikogo to nie zainteresowało. Tak więc rozszerzam niniejszym dowód, że miałem wtedy i teraz rację. Ten dowód nie podlega dyskusji, ponieważ nie jest wrażliwy na niedoskonałości aparatury, czy odsłuchu.

image

To powinno wystarczyć jako dowód zgodności zapisu znaczników i zapisu dźwięków. A co z tą informacją zrobią osoby odpowiedzialne ? Jak zwykle nic - nie widzą nie słyszą, nie myślą.

Notkę dedykuję szczególnie Gwantowi, który twierdzi, że zapis zakończył się o 8:41:07,5 chociaż w raporcie KBWL LP dopuszczają nawet czas 8:41:07,9. 

Nie odwołuję się do stenogramu Artymowicza, bo to najbardziej gówniany odsłuch, w mojej opinii.


PS

Zamieszczone grafiki wykonałem w oparciu o stenogramy IES i CLKP (Zał. 8 Raportu KBWL LP) i "Zał. 4.1 Technika lotnicza...." z tegoż Raportu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka