Tak, tak, bez żenady można uznać tytuł za uzasadniony.
Od kilku ładnych lat znam tę informację, gdzie znam oznacza że określiłem tę informację przy pomocy tylko własnego rozumu.
Patrząc jak ćwierćinteligentny bloger, dający ciągle dowody swej nienawiści do wszystkiego co polskie i niepohamowanej miłości i służalczości wobec wszystkiego co rosyjskie zdecydowałem się ujawnić tę informację nie dbając o koniunkturalne korzyści wynikające z: odpowiedniej pory publikacji notki, tricki marketingowe etc.
Jak się spodziewam, oszust i kłamca Nudnateoria napisze nową notkę, gdzie będzie żerował na intelektualnej wartości tego, co ja dla dobra społecznego bezinteresownie ujawniam.
Mam nadzieję, że mimo iż moje notki w zasadzie nie podlegają dyskusji, ludzie rozumni jak StefanW i Tiger, skrytykują to co napiszę poniżej. Jak mówię od wielu lat - otwarta dyskusja !
To jedyna nadzieja na zbliżenie się do Prawdy. Sorry wobec ludzi o moim sposobie myślenia, ten elaborat to wyjątek.
Lets rock !
NAMIARY GPS W OSTATNIEJ FAZIE LOTU SĄ NIEMOŻLIWE.
Niemożliwe są z tego względu, że anteny GPS mają silną kierunkowość, która w ujęciu "stożka" daje kąt rozwarcia 160°.
Tutaj zawiodę ociężałego blogera, który mimo pokazania filmu, domaga się "instrukcji myślenia o filmie".
Każdy może sobie wyliczyć jaki jest zasięg odbioru satelitów "znajdujących się na powierzchni Ziemi", a zapewniam że jest mniej niż 1 kilometr od miejsca przelotu samolotu.

Każdy kto używał GPS wie jakim problemem jest "namierzenie satelitów", tymczasem kretyni z UASC serwują nam informację, z której wynika, że antena skierowana ku ziemi pozwala "namierzyć" 11 satelitów ;))))))))))))))
Dasz wiarę. A poniżej dowód z "ekspertyzy" tych kretynów z UASC Avionics.

Dasz wiarę ? 13 widocznych satelitów, a UASC "namierzył" 11 !!! ;)))))))))))))))))
How much ? I want one of these !
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Czeka nas prawdziwa rewolucja, anteny wzmacniające GPS będziemy instalować pod podłogą samochodu, a nie na dachu jak to wszyscy "idioci" robią aktualnie.
A w tym filmiku pokazane jest ile satelitów łapie nawigacja samochodowa Yanosik (max.11 widocznych) i od czego zależy siła sygnału.
http://cdn.benchmark.pl/uploads/backend_img/a/fotki_recenzje/4482_nawigacje/ConstellationGPS.gif
UNS GPS-1000
The GPS-1000 sensor has been specifically designed to interface with UNS Flight Management and Navigation Management Systems with no additional control or display required. This 12-channel sensor allows you to confidently and accurately navigate throughout all phases of flight: enroute, terminal and approach.
- 12-Channel Receiver tracks all satellites in view simultaneously
- RAIM (Receiver Autonomous Integrity Monitoring) - Real-time and predictive
- High acquisition and tracking sensitivity
- Carrier phase smoothing
- Position updates every second
- Local Area differential GPS upgradable
SPECIFICATIONS
SENSOR
Size: ARINC 1 MCU
• Height: 7.64 in (19.4 cm)
• Width: 0.99 in (2.51 cm)
• Length: 15.23 in (38.68 cm)
Weight:
• 3.5 pounds (1.6 Kg)
Power:
• 18 to 32 VDC, 255 mA @ 28 VDC Nominal
BITE:
• Continuous self-monitoring
TSO:
• C129, Class B1/C1
RTCA Requirements:
• DO-160C: A2E1-BA(BMN)E2WXXXXZZAZZVZ(A3E3)XX
• DO-178A
• DO-208 MOPS GPS
• RTCM 104 format
RECEIVER
12 channels
• Tracks all satellites in view
• Frequency: L1 1575.42 MHz, C/A Code
• Input signal dynamic range: -150 dBW to -163 dBW
Performance/Accuracy
• Position with S/A off: 25 meters rms
• Real-time Differential Position (future growth option) 1-3 meters rms
• Velocity: 1 cm/sec (PDOP less than 4) (0.02 knots) with SA off
• Position Update Rate: 1.0 sec
• Time-to-First-Fix:
30 sec warm start
90 sec cold start
• Reacquisition: 2 seconds due to temporary loss of lock
Inputs: (ARINC 429)
• Position (initialization)
• Date and Time (initialization)
• Altitude (altitude-aiding and initialization) Pressure and/or Baro-corrected
• Ground Speed (initialization)
• True Track Angle (initialization)
• Vertical Speed (initialization)
• Selected Memory Address (diagnostics)
Outputs: (ARINC 429, ARINC 743)
• Three Dimensional Position (Lat, Lon, Alt) WGS-84
• Three Dimensional Velocity (N/S, E/W, Vert) WGS-84
• GPS Ground Speed
• GPS True Track Angle
• GPS UTC Date and Time
• Constellation Data (Satellite Azimuth, Elevation, Status SNR)
• Horizontal and Vertical Figure of Merit
• Horizontal and Vertical Dilution of Precision (HDOP, VDOP)
• GPS Sensor Status and Diagnostics
• GPS Equipment ID Code
• Contents of Selected Memory Address
Diagnostics:
Integral software allows for a terminal to be utilized as a diagnostic monitor connected through an RS-232 port at the rear connector.
ANTENNA
Size: low-profile
• Length 4.70 in. (11.94 cm)
• Width 2.90 in. (7.37 cm)
• Depth 1.25 in. (3.18 cm) overall
• Exterior protrusion 0.75 in. (1.91 cm)
• Interior protrusion 0.50 in. (1.27 cm)
Preamplifier:
• Built-in
Frequency:
• 1575.42 +/- 3 MHz
Polarization:
• Right hand, Circular
Pattern:
• Hemispherical
Impedance:
• 50 Ohms
Gain:
• 26.5 dB +/- 3.0 dB
Noise Figure:
• Less than 3 dB
Mask Angle:
• 5i or greater elevation angle above the horizon
TSO:
• C129
RTCA:
• DO-160C Env. Cat. (A2F2)-AC(CLMY)XRFXXSAX(AB)(BZ)AVAL(1B)C
Inne tematy w dziale Polityka