AE911truth.org AE911truth.org
308
BLOG

Katastrofa smoleńska - MAK wyznacza kierunek na Sztokholm, czyli dla Michasia.

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

image

Michaś zarzucił mi, że tak zagiąłem trasę lotu, że samolot poleci do Sztokholmu.

Sprawę już wyjaśniłem, że to błąd kreślarski i widać to wyraźnie na rysunku, który jest schematem.

Spójrzmy zatem jak robią to ruskie ście....w raporcie MAK, w stosunku do kierunku ścieżki zniżania.

  1. Rysunek pierwszy mamy kierunek prawie idealnie na zachód, czyli do Tuska - Sopot.
  2. Rysunek 2-gi to kierunek wynikający z punktów na kręgu TWG-zakręt nr 2 (jak na rys. nr 1) - Goeteborg (nawet nie Sztokholm) ;)))
  3. Rysunek 3-ci wskazuje na......Berlin.

Ja się spiskowymi teoriami nie zajmuję, ale Michaś to z pewnością scałkuje, pomnoży przez 1 i mimo, że RW wskaże mu 0, to on nie upadnie i będzie obojętnie wcinał kalafiory. Boję się tylko, że nakaże kierunek - Na Warszawę !

I ruskie to za godziwą kasę "namalowali", kudy mi do nich, prostaczkowi.

Ja ledwie końcówkę odcinka zagiąłem ponad miarę.


PS.

Notka jest żartobliwa, ale udowadnia  jak ruskie w impertynencki sposób wysmażyli raport.

To jest styl : nacisków, alkoholu, niewiedzy i kretyńskiego pomysłu z określeniem wykonywanej procedury jako 2xNDB.

Moja odpowiedź, to 2xFYB.



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka